Sensuelle

WALAUPUN KECIL DAN BERADA DI DALAM,
IA BOLEH MERIMASKAN HIDUP ANDA

Rimas tak kalau seluar dalam yang dipakai asyik ada je yang tak kena?

longgar

Kadang-kadang longgar sangat

ketat

Kadang-kadang ketat sangat

tergulung

Kadang-kadang tergulung dan terselit di celah pinggul

renda

Renda tercarik dan tercabut

berubah

Berubah bentuk selepas dibasuh

berpeluh

Rasa panas dan mudah berpeluh

Akibatnya…

Duduk di pejabat dan keramaian pun rasa tak selesa…

Pabila berjalan asyik nak tarik ke atas…

Sampai kadang-kadang rasa malu sangat asyik kena betulkan seluar dalam. Tak betulkan karang takut terlondeh pula…

Lagi tak best kalau sampai berpeluh menyebabkan rasa gatal-gatal kat miss V…

Dah macam-macam jenama dibeli…

Baik yang murah sampai yang mahal, tapi tak jumpa juga yang betul-betul selesa dipakai.

group-people-working-out-business-plan-office_1303-15768
student-849825_1920

Tahukah anda apa yang boleh berlaku kalau seluar dalam anda tak berkualiti?

Akibatnya wanita akan hilang rasa keyakinan diri.

Nak tak anda…

Seluar dalam yang selesa dipakai

Tak tergulung dan terselit walaupun anda banyak bergerak

Tiada garisan seluar dalam kelihatan jelas dari luar

Tak rasa panas walaupun pakai lama

Tak mudah rasa terlondeh dan sentiasa terletak kemas

Memperkenalkan…

Sensuelle merupakan seluar dalam wanita yang diperbuat 100% daripada kain kapas yang selesa dipakai tanpa mengira saiz badan anda.

body

Sesuai untuk semua saiz badan

diet

Material lembut, selesa, mampat menutup dan mengikut bentuk perut dan pinggul

women-tracksuit

Potongan panjang hingga menutup perut sampai aras pinggang

Memperkenalkan…

Sensuelle merupakan seluar dalam wanita yang diperbuat 100% daripada kain kapas yang selesa dipakai tanpa mengira saiz badan anda.

sensuelle
diet

Material lembut, selesa, mampat menutup dan mengikut bentuk perut dan pinggul

women-tracksuit

Potongan panjang hingga menutup perut sampai aras pinggang

body

Sesuai untuk semua saiz badan

7 sebab SENSUELLE menjadi pilihan wanita moden

TAK BERGULUNG, TERLIPAT dan TERSELIT 

Portrait of business young woman looking at camera in the office.

Fabriknya berkualiti tinggi yang mampu meregang dan terletak kemas melitupi pinggul dan perut supaya tak bergulung, terlipat dan terselit di celah-celah lipatan pinggul.

RASA SEJUK dan NYAMAN 

woman-sweater

Fabrik kapas memudahkan aliran udara supaya tak rasa kepanasan walaupun duduk lama-lama.

SESUAI UNTUK CUACA PANAS 

medium-shot-woman-with-headphones

Pakai untuk aktiviti yang banyak mengeluarkan peluh atau panas seperti beriadah dan bersukan.

KEMAS dan YAKIN 

young-mother-with-her-little-daughter-autumn-park_1303-17112

Fabriknya menampung dan memampatkan kemasan perut dan pinggul yang menggelebah tu supaya nampak mampat dan kemas.

MENYERAP PELUH dan BAU 

beautiful-composition-spa-bath-concept_23-2148094114

Boleh bantu serap peluh yang banyak dan bau yang tak menyenangkan.

LASAK 

women-after-exercising-wipe-face

Boleh dibasuh dengan mesin basuh dan tak mengecut atau mengembang, boleh pakai lama.

SELAMAT dan SIHAT

medium-shot-woman-with-headphones

Mengelakkan kegatalan dan pertumbuhan bakteria di kawasan alat sulit.

Apa kata mereka yang sudah memakainya…

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis.

Firstname Surname
Designer

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis. Nullam non erat neque. Maecenas a ipsum a odio interdum lacinia.

Firstname Surname
Designer

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis. Nullam non erat.

Firstname Surname
Designer

Mereka sudah, kini giliran anda pula menikmati keselesaan..

Seluar dalam SENSUELLE ini bernilai RM38 sehelai.

Tapi sekarang kami nak bagi OFFER kepada anda. Anda hanya RM20 sahaja dan kos postage PERCUMA

Offer ini terhad dan akan tutup pada bila-bila masa sahaja.

SENSUELLE bukanlah seperti seluar dalam biasa yang terdapat di kedai

diet

Material kain yang digunakan sangat berkualiti dan bersesuaian dengan keperluan 

women-tracksuit

Boleh membantu mengempiskan perut sebab seluar dalam ni tutup hingga ke perut.

body

Tidak akan berubah bentuk selepas dibasuh walaupun berulang kali.

diet

Pilihan warna yang cantik dan elegan.

women-tracksuit

Potongan seluar dalam yang sesuai dengan wanita Asia.

diet

Material kain yang digunakan sangat berkualiti dan bersesuaian dengan keperluan 

women-tracksuit

Boleh membantu mengempiskan perut sebab seluar dalam ni tutup hingga ke perut.

body

Tidak akan berubah bentuk selepas dibasuh walaupun berulang kali.

women-tracksuit

Potongan seluar dalam yang sesuai dengan wanita Asia.

diet

Pilihan warna yang cantik dan elegan.

Apa kata mereka yang sudah memakainya…

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis.

Firstname Surname
Designer

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis. Nullam non erat neque. Maecenas a ipsum a odio interdum lacinia.

Firstname Surname
Designer

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultrices ligula est, at mattis orci varius quis. Nullam non erat.

Firstname Surname
Designer

Mereka sudah, kini giliran anda pula menikmati keselesaan..

Seluar dalam SENSUELLE ini bernilai RM38 sehelai.

Tapi sekarang kami nak bagi OFFER kepada anda. Anda hanya RM20 sahaja dan kos postage PERCUMA

Offer ini terhad dan akan tutup pada bila-bila masa sahaja.

Address List

Social Networks

Company Inc.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.