Kulit Wajah 1 Tona Cerah Dengan Mudah

Previous
Next

Majoriti dari akak semua dah cuba macam2 cara untuk atasi masalah kulit wajah kusam. Ada tu yang sampai menggangu penampilan dan menjadikan akak kurang keyakinan diri & rasa diri ada kekurangan.  Macam2 cara buat, baik yang alami atau kaedah moden bagi atasi masalah initapi kulit masih nampak tak bermaya dan hilang seri.

Bukan Hanya Sekadar Glowing!

Skin Valet,

Pusat Kecantikan yang berpengalaman yang menawarkan perkhidmatan khusus bagi mengatasi masalah kulit wajah yang berbeza. Di #skinvalet kami percaya setiap dari kulit anda ni unik dan perlukan pendekatan khas walaupon jenis kulit yang sama.

Skin Valet

memperkenalkan

Sakura Glow Facial,

terapi wajah terkini yang bagi atasi masalah kulit wajah kusam, tona tak sekata dan kering. Terapi turut memberi fokus pada perbaiki keanjalan kulit wajah, mengembalikan kelembapan kulit agak sentiasa sihat dan kelihatan lebih muda.
Dalam tempoh 3 bulan, lebih 200 orang dah mencuba dan mendapat manfaat kulit tampil lebih bersih, sihat & kulit lebih cerah 1 tona dari sebelumnya. Skin Valet SakuraGlow Facial, bukan hanya sekadar glowing. 

DOMINIC VERDANA
Pemilik

Impian setiap dari kita, untuk memiliki kulit yang bersih dan sihat.

Impian ini musnah bila timbunan sel mati berada di permukaan wajah. Apabila sel mati ini berkumpul di wajah kita, ia menyebabkan kulit kita kelihatan kusam dan boleh menjejaskan penampilan kita. Punca sebenar masalah kulit kusam disebabkan oleh beberapa faktor antaranya gaya hidup, pemakanan dan jugak kurang beri perhatian pada regim penjagaan wajah.

Exfoliation - merupakan kaedah UTAMA untuk atasi masalah kulit kusam, tona tak sekata & kulit tak bermaya. Tetapi kaedah exfoliation ini perlukan skill dan masa untuk mendapatkan hasil terbaik.

Muncul Kedutan Halus Pada Wajah

Kulit kusam sering dikaitkan dengan isu tua sebelum usia..Mana taknya, dek selalu terdedah kulit pada cahaya matahari tanpa pakai sunscreen so proses penuaan jadi lebih cepat. Mula laa garis halus muncul. “Dah laa kulit kusam bercapuk, orang kata saya tua pulak. Rupa jek nampak tua, tapi saya masih muda” kata Ummi Nadia pelanggan yang dah mencuba Sakura Glow Facial di Skin Valet.

Kulit Wajah Kerasa Kering

Ade beberapa kali tu, kulit wajah nie nampak tak bermaya dan kering. Bila ditegur, baru perasan yang kulit ni rasa kesat dan memang nampak tak bermaya. Bila jumpa Perunding Kecantikan Skin Valet, baru tau kulit kusam dan kering ni sebab dah hilang kelembapan cecair. Kalau dibiarkan bukan sahaja kedut, akan ade “permanent mark” garisan kat wajah.

Sebenarnya, ada beberapa cara nak atasi masalah kulit kusam ni.

Guna Produk Yang Betul

Penggunaan pelembab & krim pelindung matahari sangat2 membantu kulit mendapat pelindungan yang optimum.

Diet Yang Seimbang

Banyakkan makan sayur & buah2an yang mempercepatkan proses kelembapan kulit.

Minum Air

Pengambila air yang mencukupi amat penting untuk kulit kekal berseri.

Pakai Masker

Rajin2kan pakai masker 2 ke 3 kali seminggu untuk mengekalkan kelembapan kulit.

Pilihan rawatan di atas

Lebih kepada maintenance kulit wajah agar kekal berseri.

Ambil masa untuk melihat kesan baik.

Pelukan disiplin untuk pastikan rutin sentiasa dilakukan untuk result yang terbaik.

Harapan baru untuk kulit lebih bersih & sihat.

Melihatkan kepada ramainya pelanggan Skin Valet sebelum ini yang ada masalah tona tak sekata dan kering tercari -cari solusi yang pantas & berkesan bagi atasi masalah yang ada. 

Testimoni Pelanggan

Selamat tinggal kepada kulit kusam, tona tak sekata & kering. Kini, anda tak perlu risau lagi. Skin Valet mampu bantu anda kembalikan keremajaan & seri kulit wajah dengan cara lebih mudah, pantas & berkesan.

Berikut adalah langkah2 yang digunakan dalam SV Sakura Glow Facial:

Cleansing

Langkah pertama persediaan kulit sebelum step seterusnya. Urutan semasa Double Cleansing ni untuk bantu melancarkan perjalanan darah.

Microdermabrasion

Exfoliate lapisan kulit paling luar untuk membuang segala kekotoran yang melekat pada kulit wajah. Teknik ni turut menyedut keluar blakchead & whitehead serta buang sel kulit mati yang masih melekat pada wajah.

Radio Frequency

Haba dari alat RF membantu menegangkan kulit dan menggalakkan penghasilan kolagen baik untuk kulit. Ia dapat mengurangkan kedutan halus di kulit muka.

Exfoliating Gel

Bahan aktif dari extract berry Arbutin (formulasi KHAS dari @amisiapothecary) digunakan untuk exfoliate kulit wajah. Ia turut berfungsi menjadikan kulit wajah 1 tona lebih cerah, melembabkan kulit yang kurang moisture dan mampu memudarkan kesan jeragat.

Oxygen Infusion

Pelengkap kepada proses exfoliation. Oxygen digunakan sebagai pemangkin kepada serum KHAS menjadikan kulit lebih anjal, eliminate acne-cause bacteria as well as baiki tona kulit dan mengurangkan kedutan halus.

Tone Correcting Cream

Sebagai penutup kepada proses pencerahan kulit wajah. Mengandungi SPF35 yang baik untuk melindungi kulit dari sinaran UV, pada masa yang sama mengekalkan kelembapan kulit wajah.

Ragu-ragu untuk mencuba?

Jaminan kami untuk membantu anda kembalikan keremajaan & seri kulit wajah dengan cara lebih mudah, pantas & berkesan.

Masalah kulit wajah kusam, tona tak sekata dan kering mampu diselesaikan dalam 1 sesi.Niat kami untuk membantu seramai mungkin akak di luar sana miliki kulit lebih sihat dan sekaligus peningkatan kualiti hidup. Kini giliran anda.

Whatapps SV+60172980721 untuk dapatkan temujanji anda sekarang.

Potongan 35% (NOW RM195, N/p RM300) untuk anda yang menempah sesi terapi di sini. Dapatkannya sekarang!